Pressemeddelelse Sponsorat af Skelund IF

Nye gulve og bænke i klubhuset er sponseret af Jacob

Så længe der ikke er frost i banerne, træner Skelund IF hver tirsdag. Men træning og ambitioner gør det ikke alene, for faciliteterne skal også være i orden.

Klubhuset har længe trængt til en kærlig hånd, og takket være sponsorstøtte har Skelund IF nu kunne sætte en vedligeholdelse i gang. Det betyder bedre omklædningsfaciliteter, blandt andet med nye gulve og bænke.

– Mange af de små, lokale foreninger som eksempelvis Skelund IF er jo afhængige af frivilligt arbejde og sponsorstøtte. I Andelskassen vil vi gerne medvirke til, at vi har et levende lokalt miljø, så derfor er vi rigtig glade for at kunne støtte Skelund IF. Vi synes, klubben gør et helt fantastisk stykke arbejde, og det vil vi selvfølgelig gerne støtte dem i, siger Kurt Jørgensen, filialdirektør i Andelskassen i Hadsund.

Sponseret af kunderne
– Andelskassen har altid været et pengeinstitut, der har fokus på kunderne. Derfor er det kun naturligt, at vi giver noget af sponsorværdigheden videre til vores kunder. For det er jo kun fordi, vi har så mange gode kunder, at vi kan sponsere forskellige lokale initiativer. Det er derfor, vi siger tak til Jacob og alle de andre kunder i Andelskassen. Når de støtter os, kan vi støtte lokalt.

Foto: Flemming Jeppesen