Standerhejsning og generalforsamling i Skelund Idrætsforening

Traditionen tro afholdte Skelund Idrætsforening standerhejsning samt generalforsamling lørdag d. 8. februar 2014.
30 friske spillere mødte op til årets standerhejsning og spillede en omgang bold, dette fremmøde var super flot, men vi ser skam gerne at der kommer endnu flere til.

Efterfølgende afholdte Skelund Idrætsforening den årlige generalforsamling, hvor der blev serveret lækker hjemmelavet suppe. På generalforsamlingen var der en del bestyrelsesmedlemmer på valg, nogle ønskede at fortsætte og andre trådte ud – men der blev fremsat en ny bestyrelse bestående af: Formand Søren Engelhard Eriksen, Næstformand: Martin ”Bette” Nielsen, sekretær: Ann-Louise Guldbæk Christensen, øvrige bestyrelsesmedlemmer: Henrik Møller Sørensen, Simon Gerts, Andreas Tonnisen, Mathias Nielsen, Michael Busk og Johnny Zaar, som alle glæder sig til et nyt og spændende år i Skelund Idrætsforening. På årets generalforsamling kunne vi i formandens beretning høre om det fantastiske år vi havde i 2013, hvor klubbens 75 års jubilæum stod højt listen med dertilhørende arrangementer som bl.a. landsholdskampen d. 14/6-13, reception og vores fantastiske idrætuge i uge 30 hvor der bestemt ikke manglede noget. Vi gik ud af 2013 med et overskud både økonomisk og personligt, som vi er rigtig stolte af og vi ser frem til et nyt og spændende år hvor vores trofaste frivillige, samt dygtige sponsorer, forhåbentligt stadig er der til at hjælpe os. Uden jeres hjælp kunne intet lade sig gøre.

Vi glæder os til at se så mange som muligt på Skelund stadion i 2014, så vi rigtig kan støtte og heppe på ”vores” altid dygtige drenge.